قالب وبلاگ

گزدون
 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

 *توجه*

*تبادل لینک هوشمند *

افتخار ما همراهی شماست
برای تبادل لینک، ابتدا سایت ما را با عنوان: گزدون و آدرس:   gazdoon.ir   لینک نمایید؛ سپس مشخصات لینک سایت خود را در کادر زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما، لینک شما به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





چت باکس


رحلت جانگداز نبی اکرم صلی الله علیه و آله
آخرین وداع با یاران
... در یكی از روزهای بیماری در حالی كه سرش را با پارچه‌ای بسته بود و علی علیه السلام و فضل بن عباس زیر بغلش را گرفته بودند و پاهایش بر زمین كشیده می‌شد، وارد مسجد شد و روی منبر قرار گرفت و شروع به سخن فرمود و گفت: مردم وقت آن رسیده است كه من از میان شما غائب گردم، اگر به كسی وعده داده‌ام، آماده‌ام انجام دهم و هر كس طلبی از من دارد، بگوید تا بپردازم.

در این موقع مردی برخاست و عرض كرد: چندی قبل به من وعده دادید كه اگر ازدواج كنم، مبلغی به من كمك كنید، پیامبر فورا به فضل دستور داد كه مبلغ مورد نظر او را بپردازد و از منبر پایین آمد و به خانه رفت. سپس روز جمعه، سه روز پیش از وفات خود، بار دیگر به مسجد آمد و شروع به سخن نمود و در طی سخنان خود فرمود: هر كسی حقی بر گردن من دارد برخیزد و اظهار كند، زیرا قصاص در این جهان، آسان‌تر از قصاص در روز رستاخیز است.(1)
در این موقع سوادة بن قیس برخاست و گفت: موقع بازگشت از نبرد "طائف" در حالی كه .....


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 29 آذر 1393برچسب:رحلت,پیامبر اسلام,امام حسن مجتبی,حضرت محمد,28 صفر,امام رضا,شهادت, ] [ 9:4 ] [ عزت اله محسنی پور ]

ریشه‌ها و فعالان فتنه 88

«انحراف از مسیر» و در نهایت نقطه پایان گذاشتن بر پدیده «انقلاب اسلامی» از ماه‌ها قبل از 22 بهمن 1357 شروع شد. فعالان انقلاب به‌یاد دارندکه از شهریور 57 ـ به‌خصوص پس از ماجرای میدان ژاله ـ که سقوط رژیم پهلوی قطعی گردید و امید غرب برای حفظ رژیم پادشاهی در ایران به یأس بدل شد، «بدیل»‌ها یکی پس از دیگری به میدان آمدند تا تحول درونی ایران به پیروزی انقلابی اسلامی منجر نشود. اولین بدیل‌ها از جبهه ملی انتخاب شدند آن روزها در روزنامه‌هایی که هنوز در اختیار عوامل ساواک بودند نام افرادی نظیر «داریوش شایگان» به‌عنوان اولین رئیس جمهور ایران تکرار و در کنار آن از کریم سنجابی و ... به‌عنوان رهبران انقلاب نام برده می‌شد. از دل این تبلیغات و ماجرا در نهایت «شاپور بختیار» بیرون آمد او با شعار تغییرات بنیادین در ایران و تغییر نظام از مطلقه به مشروطه در روز 26 دی ماه کار خود را شروع کرد. شاپور‌بختیار وظیفه داشت با شعار مصدق ـ شاه سلطنت کند نه حکومت ـ انقلاب اسلامی را 25 سال به عقب برگرداند و فرصتی ایجاد کند تا ریشه‌های فکری انقلاب بخشکد.

فتنه ملی‌گراها

پروژه شاپور بختیار راه به جایی نبرد اما خط انحراف در انقلاب به شکل‌های دیگر دنبال شد. در این مقطع سازمان‌هایی نظیر منافقین، چریک‌های فدایی، نهضت آزادی و گروه‌های کوچکتر دیگر که به شهادت کتاب‌ها ......


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

طرح های با کیفیت بنر و پوستر ویژه یوم الله 9 دی

در بررسی شرایط و روند تحولات کنونی، آثار فتنه چه در محیط داخلی و چه در محیط خارجی کاملا قابل شناسایی است. این موضوع که فتنه 88 را از حیث کارکردها و پیامدهایش خاتمه یافته تلقی کنیم، بنظر ساده لوحانه خواهد بود. بازخوانی تهدیدات و فتنه های کم شدت و پر شدت سی و چهار ساله اخیر در ایران، بر ضرورت هوشیاری و واقع بینی در این زمینه تاکید دارد. تضمینی وجود ندارد که عناصر و بازیگران فتنه های گذشته، با مختصات و آرایشی جدید در آینده، بازگشت نکنند. همانگونه که فتنه 88، آرایشی از ضدانقلابیون دهه اول، ملی گراها، ملی مذهبی ها، منافقین قدیم و جدید و بخش افراطیون، توهم زدگان و ساده لوحان جناح دوم خرداد را در خود داشت. با این حال بنظر می رسد، تنها راه  در امان ماندن از فتنه ها و یا کاهش هزینه ها و آسیبها، هوشیار، بصیرت نافذ انقلابی و عبرت آموزی از رویدادهای گذشته است. چنانچه امام خامنه ای (مدظله) در اواخر سال 1389 در تحلیل فتنه 88 فرموده بودند که :«اگر قبول داریم که جبهه ی دشمن برای کشور ما و انقلاب ما برنامه ریزی بلند مدت دارد. پس ما هم باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم... همین حوادثی هم که گاهی می بینید در کشور اتفاق می افتد که دست بیگانه در آن نمایان است، چیزهای دفعتاً به وجود آمده نیست، خلق الساعه نیست؛ اینها هم برنامه های میان مدت و بلندمدت بوده است.»

طرح های با کیفیت بنر و پوستر ویژه یوم الله 9 دی در ادامه مطلب .....


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:طرح پوستر,طرح بنر,9 دی,نهم دی, ] [ 11:2 ] [ عزت اله محسنی پور ]

 « محورهاي تبييني قیام مردمی نهم دي در پنجمین سالگرد بزرگداشت »

"دی ماه 1393 "

 1-   تبیین موقعيت ممتاز و برتر نظام جمهوري اسلامي در آستانه انتخابات 88

موقعيت ممتاز و برتر ایران در فن آوري هسته اي- موفقيت ايران در لبنان، فلسطين، عراق و اثرگذاري جدي نظام جمهوري اسلامي در منطقه و دست برتر ايران در مذاكرات هسته اي باعث شده بود كه اتحاديه اروپا و آمريكا درخواست جدي براي ادامه مذاكرات 1 + 5 و قبول شرايط جمهوري اسلامي را داشته باشند، حضور 85 درصدي مردم در انتخابات، درآغاز دهه چهارم حیات نظام جمهوری اسلامی ایران.

2-   لطمه به اعتبار، جایگاه و سرمایه های کشور با دروغ بزرگ تقلب

جریان فتنه با دروغ بزرگ تقلب ( كه بعدها خودشان چه در جلسه در حضور مقام معظم رهبري چه در بازجويي ها چه در تحليل هـاي داخـلي اذعـان كردند كه امكان تقلب در سطح گسترده وجود ندارد) و اردوكشي هاي خياباني و بيانيه هاي تند بعد از آن، ضمن ايجاد ترديد بزرگ در نتايج انتخابات در بين مردم موقعيت سياسي جمهوري اسلامي را در منطقه و دنيا متزلزل كرد.

3-   قانون شکنی و قانون گریزی جریان فتنه

مقتضاي افراد و جريان هايي كه نظام جمهوري اسلامي را قبول دارند و در چارچوب قانون تصمیم به مشارکت در رقابت های انتخاباتی گرفته اند، اين است كه اعتراضات خود را از مجاري قانوني پیگیری نمايند. جريان فتنه نشان داد كه قانون و سازو كارهاي قانوني نظام را قبول ندارد و با اردوكشي خياباني و آشوب ميخواهد به خواسته ناحق خود دست يابد.

4-   براندازی نرم طراحی شده توسط دشمن

فتنه سال 88 - در بعد خارجی - از سال ها قبل از 88 طراحی و دنبال شده بود. یکی از نشانه‌های آن این است که سناتور «مک کین»کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات سال 2008 در سال 1384 دقیقاً به «جنبش سبز» با همین نام! اشاره می‌کند و می‌گوید «در ایران، نظام را با جنبش سبز منهدم می‌کنیم» مک کین همان کسی است در جریان یک سخنرانی در فروردین 1386 در ایالت کارولینای شمالی آوازی منسوب به گروه «بیچ بویز» در پشت میکروفون  سرود که در آن خوانده شده بود: «بر روی ایران بمب، بمب، بمب، بمب بریزیم ....» و البته 10 ماه بعد -19 بهمن 86- و از عصبانیت خود از جمهوری اسلامی را آشکار کرد.لیکن در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: «من همچنان اندیشناک (هراسان از) بلند همتی ایرانیان هستم ، چرا که چیرگی ایرانی بر منطقه به درازای ......


برچسب‌ها:
ادامه مطلب

 گزیده بیانات در خصوص حماسۀ نهم دی

 مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای" مدظله العالی" :

 Comments by Supreme Leader Grand Ayatollah Khamenei on the Epic of .» Dey 9 th «1388

1ـ نهم‌دی یعنی‌؛ شناختن موقعیت‌، فهمیدن نیاز‌، حضور در لحظه‌ مناسب و مورد نیاز است.

1. .» Dey 9 th « was the day the opportunity was spotted, the need was appreciated, and a presence was established at the right time.

2ـ نهم‌دی یکی از این قله‌های فراموش‌نشدنی تاریخ انقلاب اسلامی است.

2.» Dey 9 th «was an unforgettable peak in the history of the Islamic Revolution.

3ـ در روز نهم‌دی دست قدرت خداوند کاملاً مشهود است.

3. The role God played on.» Dey 9 th « was quite obvious.

4ـ نهم‌دی، تجلی روح دیانتِ حاکم بر دل‌های مردم بود.

4. .» Dey 9 th « marked the manifestation of the religiosity ruling the hearts of the people.

5ـ ....... بقیه در ادامه مطلب


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:گزیده بیانات,9 دی,مقام معظم رهبری,نهم دی,فتنه,بصیرت,فتنه 88, ] [ 7:43 ] [ عزت اله محسنی پور ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

روســـــتای گــزدون، بخش پاتاوه، شهرســتان دنا، استان کهگیلویه و بویراحــــــمد. بخش پاتاوه علیرغم نیروهای انسانی مستعد و متعهد و داشتن نعمت های خدادادی فراوان همانند آب، منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، موقعیت مناســـب مکانی، طبیعت زیبا و بکر و از همه مهمتر قرار گرفتن در پیشانی ورودی به پایتـــخت طبیــــعت ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ... هنوز دارای محرومیـــــــــــت های فراوانی در بسیاری از زمینه هاست. در دنیای امروزی که به عنوان عصر ارتباطات معرفی شده است کسی از قافله عقب نمی افتد که بتواند اطلاع رســـــانی در تمامی زمینه ها اعم از پیشــــــــرفت یا عقب افتادگی در تمامی حوزه ها را داشتــــــــه باشد. و لذا عزیزان به خصوص جوانان و اهالی قلم دست به کار شوند و هر آنچـــــــه در توان دارند نسبت به معرفی و بازتاب اخبار و پتانسیل های بالقــــــــوه و بالفعل این بخش به ظاهر محروم ولی دارای غنای انسانی بالا اقدام کنند. این وبلاگ آماده دریافت نقطه نظـــــــــرات و پیشنهادات و مطالب شما و انتشار آن با نام خودتان در سایت روستای گزدون را دارد. با تشکر مجدد shahintizbal@yahoo.com
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 99
بازدید هفته : 749
بازدید ماه : 6976
بازدید کل : 276144
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس